FAQ - Často kladené otázky

Ako sa nakupuje na Danea.sk?

Nákup na stránkach je jednoduchý. Vyberte si model, ktorý sa Vám páči, veľkosť ktorú si obvykle kupujete alebo si pozrite “Tabuľku veľkostí” a na základe zmerania svojej nohy vyberte tú správnu. Dokončite nákup, poštovné je zadarmo a už len počkajte na kuriéra s vaším balíkom.

Ako vybrať správnu veľkosť topánok?

Prečítajte si návod na stránke “Tabuľka veľkostí” a vyberte si vašu veľkosť. A ničoho sa nebojte, v prípade že nesadnú zadarmo vám ich vymeníme do 200 dní od doručenia. Peniaze Vám vrátime, ak nám pošlete tovar späť do 15 dní, inak Vám ho do 200 vymeníme.

Ako môžem zaplatiť?

Prijímame platby na dobierku, prevodom na účet. Ktorá forma vám najlepšie vyhovuje.

Môžem po dokončení objednávku ešte zmeniť?

Samozrejme zavolajte nám na telefónne čísla alebo napíšte email a radi Vašu objednávku zmeníme.

Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?

Väčšinu tovaru máme u nás na sklade preto doručenie na tovar je maximálne do 14 dní.

Musím si dať tovar doručit na domácu adresu?

Doručujeme výhradne kuriérskou službou, ktorá doručuje na ľubovoľnú adresu. Čiže ak ste počas pracovných dní od 8,00 – 17,00 hod. v práci alebo niekde inde ako doma, nechajte si to doručiť tam. Kuriér Vás ľahšie nájde a vy budete mať topánky čo najskôr u seba.

Koľko stojí poštovné?

Poštovné je dočasne zvýšené na 2 EUR pri nákupe do 22 EUR. Výmeny a vratky nie sú spoplatnené poštovným. To znamená, že aj keď nám Vy posielate späť obuv, platíme poštovné my.

Je možný osobný odber?

Áno je, keď bude vami objednaný tovar pripravený k odberu. Pošleme Vám email a vy môžete prísť k nám a vyzdvihnúť si ho osobne na adrese: AD Property, s.r.o., Stará Vajnorská 11, Bratislava.

Ako môžem vrátiť zakúpenú obuv?

Urobíte to tak, že vyplníte reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke a vyplnený ho pošlete späť zadarmo na našu adresu. Na formuláry uveďte čo chcete so zakúpeným tovarom urobiť – vrátiť, vymeniť, vyreklamovať.

Ako pošlem topánky naspäť ZADARMO?

Aby ste poslali topánky späť zadarmo napíšte email na adresu info@danea.sk alebo zavolajte na zákaznícku linku a my k Vám pošleme kuriéra, ktorý topánky vyzdvihne zadarmo. Týmto pádom nebudete nič platiť.
Pre staršie objednávky, ktoré mali v balíku žltý lístok s predtlačenou adresou! Stačí zavolať kuriéra a ten balík vyzdvihne priamo u Vás a tiež nebudete nič platiť.

Čo ako nebudete mať všetok tovar z mojej objednávky

V záujme čo najrýchlejšieho doručenia sa môže stať, že dočasne vypredaný tovar nebude k dispozícií. Vtedy môžeme poslať časť objednávky, ktorá je skladom ihneď a následne chýbajúci tovar dopošleme. Nebojte sa poštovné znovu neplatíte, je ZADARMO.